Tuesday, February 05, 2008

不事生產的人在做的事

As know as 的衣服對我來說,是偶有一兩件覺得ok,相對細i.t其他面目模糊的日牌,算是比較讓人看得出分別來,可是都不會買。是挑剔或者孤寒,就是覺得以這樣的質料和設計是不太值那個價錢的。(是i.t mark up很多吧?!)然而今年春夏卻令我有點驚訝,有點像marni有點像07的isabel marant,穿上身感覺良好,有種大刀寬斧的感覺。

有點像marni的連身裙,前側有袋,鬆身立體的剪裁,試穿過,很舒服自在!


你看它的剪裁衣袖像極07的isabel marant!


* 官網的照片拍得不太好,看上去一點都不吸引,發生咩事?!

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

第1件好好喎,你去買啦!我有it card,9折!要唔要一齊去辦"年貨"呢?

我晌initial買左條連身裙,設計有一點像第1件,不過再簡單一點,是長袖的,深藍色,下身黑色,我喜歡不同布料拼在一起的那些設計,我那件上身像棉質tee,下身的黑布則非常薄身。我好喜歡啊,減價時買四百幾,你有無睇過?可以再去睇睇喎!

Tue Feb 05, 07:43:00 PM 2008  
Anonymous Anonymous said...

另外,double dott減到三折喇,我去過,買了件簡單的dirty pink top,看看質料,原來是100% wool,也不覺得太"吉"肉,二百幾蚊,當新年的新衫,粉紅粉紅,都叫有d意頭嘛!

仲有就買左條薄切切擺明夏天質地既短褲,都係二百幾。

你如果有興趣可以去睇睇,不過最吸引既係新貨,短袖tee出了新pattern,幾靚,但係真係唔會買住,見到都覺得凍呀>..<

我屋企樓下既2%都大減價,我終於買左件睇中好耐既長身外套,又係出自今宿麻美手筆,令我好開心,我係佢fans~~

Tue Feb 05, 07:55:00 PM 2008  
Anonymous Anonymous said...

我最鍾意都係第一件! (其實其他的實物都好靚,d相影得唔好...)條裙上面係cotton, 下身係好似track suit0個種料,唔薄身,有dd重量。我好鍾意著上身後立體既感覺! 不過mark價$1399, 9折都唔捨得買! 我上佢地既online shop,圍返9百幾蚊,但係要買夠二千幾蚊先free shipping! 咁計落又係差唔多...所以都係唔捨得...
另,佢地online都做緊sale,有d睇中既one piece同top都只不過係二百幾蚊,(香港有得賣做sale半價都要六百幾...)攪到都好想買...

我知你講邊條initial呀! 我都覺得靚!! 不過因為有其他更鍾意既選擇所以放棄左! 你鍾意"兩種不同布料拼在一起的那些設計",咁你應該都鍾意ing?

我琴日都行過double dott,但係好少折咁既???!!!! 同埋我睇唔岩呀...

之前買埋買埋既衫同褲都著唔到,因為實在係太凍.....(件isabel marant褸唔夠暖,著唔到! )希望快d暖返可以著到新衫!!!

我聽日要返大陸喇!!! 知得早d搵你一齊去辨"年貸"啦!!!
shit!!! ><''

Wed Feb 06, 02:10:00 AM 2008  

Post a Comment

<< Home