Friday, October 05, 2007

中毒

PC laptop中了毒,很多不同種類的,什麼hacker木馬spyware一大堆,那些如病毒一樣的連環pop-up提示每一兩分鐘便出現,煩到扑街!慢到癲!internet explorer的版面多了很多我不想要又delete不到的toolbar。部電腦係我嫁喎!做咩就咁放野響到又0吾俾我delete?! 又迫我一開ie的版變做防毒軟件網,那頭改了轉頭又自動變回那個網!
現在電腦不敢開,一想起它中了毒便覺得好很煩, 不能不理,又不知如何處理...
真是愈忙愈出屎...

p.s 一機死幸好還有一機在,用回我的mac power book,感覺非常良好

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

真係好恐怖啊,我最驚係中毒,我肯定會攬住部機問個天點解咁對我!
用mac先啦,又有型又好用,你用住先啦!

Fri Oct 05, 02:52:00 AM 2007  

Post a Comment

<< Home