Tuesday, February 20, 2007

給爸爸的

如果話語沒法讓我們好好溝通,我就只好把要說的話寫出來,至少我不會因哭得太激動而不能說話,讓你知道,一直以來,你也是我最愛和最重要的人,而不論怎樣你都要相信,一定要相信,我愛你,就如你愛我一樣。 我們見面的時間少,我們在不同的地方生活,對事情有不同的看法,不同的態度,不同的步伐,有時我希望,每次吵架後,你會諒解,或接受我多一點。 你對我的不滿我是知道的。有時,在很微少的事上好像也沒法讓你滿意的時候,我感得很難受,雖然表面上我仍然堅持著。我常想,要怎樣才能令你對我滿意一點呢? 我們都互相氣對方的不明白,你說我“咩都0吾同你講“, 其實 ,我是害怕讓你不快樂,也害怕你負面的看我。爸爸,或許我沒法做到你心目中想要成為的那種人, 但你疼鍚我呢,我是知道的,而同樣地,我也想你知道,我也如你一樣疼鍚你,想你平安,快樂。

愛你的女兒上

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Hi Wallis

Sorry, haven't kept in touch since my last visit. I remember when I last talked to your dad during that visit, he told me he was proud of you, happy that you have forged a path for yourself despite everything. It might be hard to see his approval, but as you know already, he loves you and your sis very much. If you find it hard to talk to him directly sometimes, no matter what it is, I'll be happy to help out as middle man. I ought to give uncle a call more often anyway. :)
Hope to see you again soon (and smiling).

Leung Michael

Thu Mar 08, 06:58:00 PM 2007  
Blogger Wallis said...

dearest mick, I couldnt know what to say when i read your message, thankss....dear, u know, that was the first time i heard that my dad was proud of me and happy for my choice. :)
(wanna cry....)
i miss you!and really appreciate that, you are my beloved kind man!

Sat Mar 10, 05:10:00 PM 2007  

Post a Comment

<< Home