Wednesday, June 01, 2005

走過去

我呼吸不到。
我的氣進入不到丹田,氧氣只在我的喉嚨進出,連肺都入不到,我必須提醒自己呼吸。
深呼吸。
我的能量在丹田不斷流失。
你能想像到嗎?!
我拚命的抓緊著意志,當一切都在這五月和我對抗時,我就只能靠意志撐過去。
失望失落哭過n次,但這刻我是那麼堅定的要走過去,縱然這個過程那麼孤獨,我也決定咬緊牙關走過去了。

今晚我讓自己好好哭一場,好好呼吸,好好迎接這個六月。

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

狗仔阿媽(新名)~
我今日終於可以上返網啦!!十萬個感動~~

你做咩事呀傻人??!
你點會孤獨呢!!你岩岩先做人阿媽!仲有你望下你後面,我米就係你後面咋嘛!!(係米好驚??)

後生女,唔好咁多愁善感!!最多我攪點間屋之後再過黎陪你,好嗎??

p.s 你改左"佢"個名未呀??

Sun Jun 05, 12:48:00 AM 2005  

Post a Comment

<< Home