Friday, February 18, 2005

早知

我很煩,但在這裡我只想說我想說的,覺得煩就不要看。

她在年初已告訴我,這年你會看清誰才是你的朋友,誰不是。
嗯嗯。我不住點頭。我是知道的。
她又說,你要很主動才可以和那些人維繫到。
知道知道。
只是我還是很害怕。
怕別人其實不喜歡。
怕別人的冷淡。
他們都不知道,每次的主動問好,我都用了很大的勇氣。
並不如那位星座塔羅師說,我是個很有霸氣要別人都把注意力放在我身上的人。

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wallis…
真正的朋友是在心中的﹗
不要害怕,只要相信自己的直覺,
你便會知道誰是你的好朋友。

always luv you...

Sun Feb 20, 02:01:00 AM 2005  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Sun Feb 20, 02:02:00 AM 2005  
Blogger Wallis said...

Thanks so much my beloved.
i have promised myself in the beginning of the year that i cant hide from this kind of thing anymore even i was dis-encouraged, so i have to face it and try.
baby,your words are always so encouraging and warm.
but i waited u to come my blog to leave a msg for a long time!! come always and leave me some words so that i know u are here. :)
love u,always.

Sun Feb 20, 11:45:00 PM 2005  

Post a Comment

<< Home