Saturday, January 22, 2005

你有自己一套

已經不只一次驚訝於旺角既茶餐廳,佢地永遠都有自己既一套,太吹脹。

客人:係咪有個芝士海鮮焗飯?
濃妝阿姐:菠蘿海鮮焗飯
客人:我唔要菠蘿,我要就咁一個海鮮焗飯丫唔該
濃妝阿姐:哦,菠蘿海鮮焗飯啦 (開始自顧自落單)
客人:我要海鮮焗飯唔要菠蘿呀
濃妝阿姐:羅宋忌廉
客人:羅宋
濃妝阿姐:飲咩
客人:陣間再叫
濃妝阿姐:唔得嫁喎,無得後上。

食緊途中:
伙計:好多人呀小姐,你坐過一個位丫。
然後伙計們極速自顧自合力將兩張四人"木台"合併。
成件事黎得太快,原本坐在四人"木台"最左手邊的我經過一輪合併移動後,頓時我的右邊和對面是一家五口,左邊是一對朋友,我夾在兩孖人中間,完全係樂也融融,感覺實在太溫馨!
然後那邊廂一對情侶極之迫夾地坐在一邊卡位,男人的屁股凌空半邊,剛好一張卡位"木台"空了。
男人問:我想轉一轉0個張"木台"呀,我太多野實在太迫。
伙計:唔得呀! ( 然後一個轉身繼續做野,無事發生!)

啤...........


0 Comments:

Post a Comment

<< Home