Monday, November 01, 2004

好苦呀 我 個 口 !

血管發炎。幸好不是: 還要再驗。不過情況也好不到那裡,醫生盡責到不得了, 要我再抽血,仲要五支,務求把心肝皮肺都驗得清清楚楚。

我想暈。

Keep住食藥再看情況。醫生話。那是一顆,其實是一粒,如米般大的藥丸,鮮橙色的。那麼小的一粒藥,其實不可怕,可怕的是那顆胃藥。一入口,那種極假的甜味混著重重的藥味令我反胃,仲要咬喎! 痴牙呀! 頂!
細個時,最怕食藥丸,當所有人都要求食藥丸覺得冇咁苦抵d時,我堅持主動要求要藥水,盡比,唔要藥丸唔該! 我唔識吞! 真的,我唔識吞唔敢吞怕佢痴住喉嚨。我寧願要枝橙色杰野都唔要藥丸,你可以想像到我有幾怕藥丸未?!

要好返呀...最少食足半年。好苦呀個口! 食完好耐都仲好苦呀 我 個 口 !

0 Comments:

Post a Comment

<< Home