Friday, October 22, 2004

Buddy-buddy

晚上和好朋友s見面。難得見面嘛,仲要是四個女人....聊近況生活感情學校家人工作, 就這樣過了一個心靈耳朵嘴巴都滿足的晚上。
人生得一知己死而無憾,我有三個喎...你話點算 ?!
都知道自己不是那種行街撞口撞面都是朋友的人,但朋友嘛,我只想要能真正交心的, 受過傷撞過板,貴精不貴多這句說話咪就再次明白囉!

妳呀,ALevel燒到上鼻毛喇 ! 比心機呀 !

妳喎,話哂戶口多妳10倍錢又咁多年....都唔洗講咩...我咪就是響到囉。

妳呢,出來做事嘛~我都知搵錢好辛苦,仲要儲定錢養我同碧琦喎 ! 真係辛苦妳....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home