Saturday, May 27, 2006

Back For Love

周慧敏呀周慧敏
小學時儲錢同家姐夾份買佢既cassette, 真正細細個時既“偶像“。
望住台上面既佢,心諗,點解可以一d都無變嫁呢,過多幾年分分鐘我個樣仲老過佢。
一開始就黎不要自作多情去做夢,真係心跳加速!喂真係開心呀,都好多年無再聽佢既歌,但係一聽返首首都記得點唱,喂,一粒字都無錯咁跟住唱!最後仲要唱紅河村!細個0個陣聽親都喊嫁0吾知點解,人們說你就要離開村莊,我們將懷念你的微笑,你的眼睛比太陽更明亮,照耀在我們的心中。
好滿足喇今晚。

因為愛,所以回來
因為愛,所以等待
因為愛,所以放開

Wednesday, May 24, 2006

布吉20/05-24/05

回來了.
雖然布吉每日都有雨但好好彩地每次outdoor玩既時候都天晴, 又好好彩地遇到好玩得好攪笑既團友.
五日, 真係盡情咁笑過, 曬過, 忘記過.
原來, 原來我可以做到.

Friday, May 19, 2006

碎語

我不知道現在是不是處於很清楚自己想要什麼的狀態.
還需要很多的時間和空間去想清楚去meditate, 因為這關係著我要做個怎樣的人.
愛不是向外找, 事實是並沒有誰有責任令誰開心, 如果因為誰不能給你什麼便不快樂那不是誰的錯, 那都是你自己. 依賴. 這樣說好像很無情很冷漠但事實卻相反.真正的那種愛是可以讓它let go.
放生.
H說你要承認你要承認.
要承認才能面對它穿過它. 好我承認了. 趁著這段時間就讓我好好想清楚好好跟自己聯繫, 因為這樣我才能繼續去愛, 真真正正的愛.

Labels:

Thursday, May 11, 2006

慶生

這是第一年切三個蛋糕的生日,見了很多人, 我不懂說什麼, 感謝和我渡過和跟我說生日快樂的朋友, 親愛的, 我們都要好好的過.